Nida_Y Ben bebek için doğumhaneye gidecekleri keseden poşet tarzı bir sey alıp onun içine, foto için olanı ayrı keseye, yedekleri ayrı keseye koyup keseden olan posetlerin üzerine stickerla '‘ doguma gıdecek’', “yedek”, “foto” için yazacağım ki refakatcim karıstrmasın. Sonra refakatcı için kese poşete bir seyler koyacagım üzerine yine sticker ile refakatcı için yazacağım, sonra kendim için olanları da kese poşetlere kıyafet, kozmetik gıbı ibarelerle ayıracagım üzerine yine sticker. 3 grup yapacağım “bebek”, “refakatcı”, “kendim” diye ve bu grupları normal posete koyacagım sonra da bunları kabin boy valize koymayı düşünüyorum, oldu da sıgmadı bebişinkileri bebek çantasına ayıracagım. ☺️