Esmabaran İyi akşamlar arkadaşlar. 38.haftamdayım dünden beri karnımda batma sertleşme ve ağrı var. Doğum sancısı gibi değil eti ağrıyor üşütme olabilir mi? Bide afedersiniz alt bölgenin de eti kemiği ağrıyor. Aynı durumda olan varmı?
Jdiebsh Esmabaran aynı agrılar bende de var legen kemigi agrım var bacaklarımda belimde bır aydır aynı durumdayım 38+5deyiz bekliyoruz bakalım
Miniik Esmabaran bende öyleydim üşüttüm sanıyordum ama bugün 75 üstü sancılarım çıktı, bence doktora gidin
Zynpp17 Benimde bazen karnimin içi ağrıyor dinlenince geçiyor canım bilememdim bence kegel ağrıyorsa açılman olabilir Esmabaran
Sedaerhan Esmabaran doğum belirtisi diyor bazıları ishal de eklenince doktorunuza sorun ya da acile gidin
Hmyraydn haticem5707 yoğurt ile çiğ dem karıştırıp yerseniz direk kesiyor ishali bir kase yoğurda bir yemek kaşığı kadar dem atarsanız
Papatya0605 haticem5707 canım ishal erken doğum belirtiside derşer takp et kendini ama bi ara bende öyleydim hala ishal sayılırım gnlük çıkıyorum ama akşam yapamadım var hissi oluştu gitti yapamadım kabız olmuşum zor oldu yani ikinci çıkmamda oldu afedersin
Esmabaran Jdiebsh dünden beri ful yatıyorum arada kalkıp çekmece içlerini döküp silip düzeltiyorum.aklım temizlikte ama halim yok
Jdiebsh Esmabaran allah emi inan bende aynı dertteyım doguma gıtmeden her taraf temız olsun istıryorum ama 3.5 yaşında bı kızım var saolsun buna pek musaade etmıyo 😄
Miniik haticem5707 ishal değil de sürekli büyük tuvaletime çıkıyordum hala da çıkıyorum değişen bişey yok