Kızlar selam 34 e giricem yarın artık. Çok ağırlaştım. Belim kalçam ağrıyor. Göğüs kafesim batıyor çok yorgunum. Aylardır evden cıkmıyorum dışarı. Komsuya bile gitmiyorum kimseyle görüşmüyorum covid korkusundan. Sigarayı bıraktım ara ara resmen aş eriyorum. Tüm ev işleri bende, eşim yoğun çalışıyor eve geldiği an yorgun oluyor uyuyor. 2 haftada 1 yardımcı alıyorum detaylı yapamadığım için su şıra. Baya bunaldım yani. Şükürler olsun Rabbim bana anne olmayı nasip etti . İsyan değil bu yazdığım yanlış anlaşılmasın. Baya bi yoruldum sadece . Ne yapsam da keyifli vakit geçirsem bilmiyorum. Puzzle kitap telde oyun örgü örmek vs gibi şeyleri zaten aylardır yapıyorum. Onlardan da şiştim 😅 Siz neler yapıyorsunuz ?