Bbtl34 Merinosunannesii eskiden böyle şeyler yoktu ama herkes daha sağlıklıydı valla doğru diyolar ama bizde bebeklerimiz için en iyisi olsun istiyoruz😃
Asyaerciyes Bbtl34 hacışakir kalıp sabunu rendeledim onu kullandım paraben parfüm içermiyor çokta güzel temizliyor dalin ve uni beybi almıştım kullanmadım o kadar ağır koku anlatamam birde duru toz kullandım tavsiye ederim
Asyaerciyes Merinosunannesii ben sebamed kullandım 2 yıl zaten nohut kadar kullanıyoruz uzun süre gidiyor laf edilecek birşey yok aslında🙂
SeymaK Bbtl34 iyiden kastın ne bilmiyorum ama benim için temiz içerikli olması çok önemli canım o yüzden ona göre bisey alcam instagramda mühendisinoğlu sayfasını takip ediyorum temiz içerikli ürünlere orda bakıp alcam nasipse
esra-16 Minoris kullanıyorm ama leke çıkarma konusunda pek bişe bekleme kaka lekeleri çıkmıyo leke çıkarıxısını kullandığım halde. Gerçi temiz içerikli hiçbişe çıkarmıomuş o lekeyi sanırım. Birde benim makinem de pek iyi değil leke çıkarma konusunda 🙄