Merhaba arkadaşlar pazartesi detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorum.pazartesi 20+1 olacağız inşallah ancak ultrasonda 22 haftalığız. Sorum şu detaylı 20-24 arası ama en 22 hafta tavsiye ediliyor diye biliyorum ben şimdi hangisini baz almalıyım doktoruma sormayı unuttum bilgisi olan var mı.