babymom- https://www.penti.com/-zidPNXHU6IK20SKMN15S kızlar doğumda hastanede giymek için bu pijamayı almayı düşünüyorum sizce nasıl
Betll_72 babymom- ben de bu tarz alacağım önden dugmeli ama saten değil pamuk alacagim daha rahat olur gibi sanki
sedardahuseyin BN bi takım aldım bi takım da evde vardı hiç gitmediğim yeter diye düşünüyorum önü düğmeli pamuklu aldım
sedardahuseyin Bahardali elbise de bilmiyorum yA rahat edemem diye düşünüyorum aama olmadı bitane alırım ucuz
Betll_72 babymom- saten giyince kayarsın Allah korusun😁😁 ben rahat edemem ama rahat ederim diyosanz alın bence
Bim babymom- ilk annelik tecrübem yardımcı olursaniz çok sevinirim, şuan 21 haftayız ve 61 kiloyum. 59 ile hamile kaldım S beden giyorum.Hala da giyorum. Doğuma yakın sizce kaç beden almaliyim
E_A1121 babymom- modeli cok güzel ama saten değil pamuk almanı tavsiye ederim canım doğum sonrası için daha rahat edersin
Bahardali sedardahuseyin ben öyle daha rahat etmiştim. Ne kadar bol olursa olsun bel lastiği rahatsız etti beni. Tuvalete gidip gelmekte falan elbise daha iyi bence. Elbise ile çok rahat etmiştim. Karnım da sıkmamıştı
Mom97 babymom- bak sana bir link vereyim alırsan eğer ban dua edersin 🙂 ilk cocugumda aldık bunu şuan kendisi 2 bucuk yasında doğurdugumdan beri giyiyorum acaip kullanışlı şimdi yine alacagım ikinci gebeliğim🙂 https://m.trendyol.com/kaktus-moda/effort-kadin-pembe-emzirme-ozellikli-lohusa-hamile-pijama-takimi-3094-p-66446742?boutiqueId=531673&merchantId=223795&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x%3Afashion_t%3Apla_smart_shopping_y%3Abranded-tekstil&gclid=EAIaIQobChMIx8zk3d_87QIVZbR3Ch12WwIKEAsYCCABEgKShPD_BwE