Sermec27 Merveufuk 13 kızı andırıyor demişti doktorum ama değişebilir demişti çünkü harkektliydi göremedi net olarak 17 de kesin erkek oldugunu öğrendik 🥰 🤲
Handemehmetttt 12 haftada erkeğe benzettiler ama kesin değil dedi. 14 haftada kız olduğunu öğrendim. Şuan 26 haftalık hamileyim detaylıda tekrar bakıldı ve %100 kız 😂💕
civciv1520 11+4 ikili tarama da doktorum yüzde 90 erkek dedi 18. Hafta da başka bir doktor kıza benziyor ama net değil tam göremiyorum dedi detayliyi bekliyoruz 🧿🤗 19 hafta olduk 🧿şükür iki hafta sonra detaylı ultrason var