Tgb_dmrc Sy olur mu öyle şey. Ben bir kere muayeneye gittim beraber ablamla. Doktor çok sessiz konuşuyor ama rahat ses tonu ile gebeyi de rahatlatıyor. Bir de doğumda gittim. Odalar tek kişilik bazı odalar oldukça büyük bazıları çok küçüktü. Beklerken küçük odadaydık ama doğum sonrası büyük odaya aldılar ablamı. Sanırım bu müsaitliğe göre değişiyor. Sakin bir hastaneydi. Hemşireler gençti ve güleryüzlüydü. Gidip geliyorlardı. Gece kalmadım ama bir sorun olsa ablam anlatırdı. Bebek doğunca doğumhane katında anons yapıldı çok duygusal bir andı🥲 Hemşire kucağında çıktı bebişimiz. Tavsiye eder miyim diye sorarsanız inanın ben dışındaydım olayın çok içinde olamadım ama ablam memnundu.