EdaCanAlp Sena34 bebek vücut 37 hafta kafa 41 doktor ikili ve üçlü test sonuçların gayet iyi dedi babası da bende koca kafa olduğumuz için sanırım bize çekti yavrucum
ysfali06 Sena34 benim bebeğiminde kafası önde gidiyor. Doktor Bi sorun olarak söylemedi hiç, babasının kafası büyük mü dedi bilmem bnce normal ddm bnde 😅😅😅 normal doğuma engel olur mu dedim olmaz dedi. Henüz 29+5deyüz bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak
Mickeymouse Sena34 benim bebeğimde hep önde giderdi ve doktor kafası 40 haftayı ya da 10cm I geçerse normal doğum olmaz demişti ama normal doğum yaptım kafası gerçekten büyük oğlumun doğumda baya zordu ama kafasından dolayı mi bilmiyorum. Başka bir sorun olacağını zannetmiyorum kafası büyük olabilir.
ymc0355 Sena34 bizim de başından beri hep iki hafta önde gösteriyor normal canım korkma testler ve detaylıda da normal çıktı her şey normalmiş
Kocafksbl ysfali06 evet inanın ki normal doguma engel değil.. çoğu ödem. Bana da o şekilde dendi. Korkuyla sezeryana alindim.. enem bebegim bir geldi ki yanıma minnacık bir şey 😁o koca görünen şey ödemden ötesi değil.
ymc0355 Sena34 benim de ilk canım Allahın izniyle bir şey olmaz bebişlerimize normal bir durum doktor da öyle söylediyse hiç kafana takma 🍒
Semabkr Sena34 benim oğlaninda kafası iki buçuk hafta önde. 36+3 te kafası 39 du. 37+3 e randevu verdi. Eğer kafası 40 haftaligi geçerse normal doğum olması zor dedi. Yani bizim rahim boyutu 10 cm geçemediği için 40 haftalık bebeğinde kafası 10 cm olduğu için suni deneceyecegiz. Eğer olmazsa sezeryan olacağım mecbur. Ama iri bebekler kendi çabuk atıyor dışarı şuan karnım düştü ve nst de sancı çıkıyor. Doktor haftaya kadar suquat ve yuruyus yap dedi. Açılma olsun diye. Korkma yani.. Genetik bunlar 😄😏
Vildan_C Sena34 Benim ki de önde 3 hafta, sordum sorun olur mu diye doktoruma hayır bu genetik bi durum problem yok dedi.