Sedacan Asil_Egem Bnde 8+6 haftalığım Bnde senin gibiyim çoğu zaman bulantım olmuyor çok sık idrara çıkıyorum sadece 😁
Betll_72 Asil_Egem Ben de 14. Haftaya gircem deseler hamile değilsin inanırım😂 ultrason haric bisi hissetmiyorm ama doktor normal dedi 22. Haftaya kadar normal dedi
Sinemdmrcoglu Asil_Egem aynen evın hangı tarafına gıtsem oğurme geliyor bıde kızım var 9aylık napcam bılmıyorum
Sedacan Asil_Egem karnımız ne zman büyürse o zman tam anlamıyla hamile olduğumuzu anlarız sanırım 😍🙏😁
Asil_Egem Betll_72 İnan bende öyle arada midem bulanıyor da rahatlıyorum aklıma geliyor hamile olduğum😂
Betll_72 Asil_Egem hiç merak etme ben de endiseleniyordum doktor sakin panik yapma dedi 22.haftada hissedersin dedi. Ultrasonda kalp atışını duymasam hamile hissetmem ama şöyle düşünün sürekli mideniz bulansa falan daha kötü bence