Canım az kalmış doğumuna 36. Haftadan sonra her gün birer ikişer saat takman gerekiyor normalde. Bende silverina markası var 925 ayar ben kullanıyorum bu cuma doğumum var mesela 36 dan beri takıyorum her gün bana da arkadaşım önermişti o kullandı baya memnunda düşünebilirsin ama hemen alıp takmaya çalış