Sağ el parmak uçlarım sürekli uyuşuk. 2 aydır sabahları özellikle uyuşmuş olarak uyanıyodum. Son 10 gündür hep uyuşuk. 4 sene kadar önce sağ el yüzük parmağımda tetik parmak rahatsızlığı vardı ve operasyon geçirdim. Geçtiğimiz hafta da orta parmağımda aynı rahatsızlık oldu ama geçti. Yaşayan var mı daha önce? Uyuşukluk doğumdan sonra geçiyor mu?