Nnuruss Arkadaşlar merhaba 4 ocakta 4 haftalık bebeğimi düşük yaptım sonra içerde parça var diye kürtaj oldum ama adet görmedim henüz böyle bi durum yaşayan var mı ne zaman adet gördünüz?
Israa Nnuruss 20 gün olmuş daha canım merak etme 40 gün içinde olunuyor 40 günü geçerse doktora gitmelisin
Ozge_25 Nnuruss canım bende kürtaj olduğumda lohusalık gibi adet görürüm sanmıştım 😂 ama 40 gün sonra gördüm
littlefinger Benim 45 gün sonra olmuştu doktorda 45 güne kadar normal demişti bence endişelenme canım