KMerveK LinaLeylaFerhat adını hala belirleyemedik malesef, hastane çantasını da dün hazırladım geriye kalan eksikleri de alıp alıp koyucam ana malzemeler hazır olunca ufaklar bi şekilde tamamlanır artık
LinaLeylaFerhat KMerveK baslamak baslamamaktan iyidir herzaman bnde bugun kiyafetlerini yıkadım kac haftaliksiniz ?
KMerveK LinaLeylaFerhat 29.haftadayım ama yinede hazırladım burda açılan postlarda ileri haftalarda olanlar erkenden yapın ağırlaşınca zor oluyo filan yazmışlar bende tedirgin oldum nolur nolmaz diye yaptım valizi
Oysul Merhabalar🙋♀️ 33+0 dayım. Orta boy valiz doldu hastane çantası olarak hazırız. 🌺 Kızlar bir de onerim var. Ben telaşla unutulur korkusuyla kimlik yerine geçtiği için ehliyetimi ve de bir miktar nakit parayı ufak bir poşetle valize koydum.
Fatma098 LinaLeylaFerhat ben bebeğinkini ve kendi ihtiyaçlarımı ayrı sırt çantalarına koymayı düşünüyorum hem kıyafetlerde karışmış olmaz
Buketg13 LinaLeylaFerhat Eymen olcak inşallah 😌💙 hastane çantası içinde küçük valiz ve bebek bakım çantasını hazırladım beklemedeyiz 🤲🏻💙
Ozlem23 LinaLeylaFerhat daha hazirlamadim ama bı küçük valiz ve gerekirse mustelanin bakım çantası vardı ona koyarım belki kalan bişi olursa diye planlıyorum bakalım bı çantaya sigarsa iyi olur tabi isim olarak Asel hale düşündük sağlıkla gelirse inşallah