Merhaba kızlar hastane çantamı hazırlıyorum. 36+4 olduk.Çevremde mama da almalısın yanına diyenler var gereklimi sizce ?Normal doğum olacak gibi benim henüz belli değil.Süt gelirse mamaya gerek var mı.Ya da süt gelse bile mama verilmeli yinede ?Bazı anneler süt gelse bile bebek doymuyor mama da verdim 40 gün felan diyor ama bana mantıklı gelmedi pek .İlk 6 ay anne sütü diyolar sadece.Tecrübeli veya fikri olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 😊