Ygmrozslv Kızlar selam 10 gün sonra spinal anestezi sezeryan ile dogumum var Allah’ın izni ile Doğumunu spinal ile yapanlar Bilgi verebilir mi acaba ben çok korkuyorum ve tabiki heyecanda var 😇 bu arada sonda taktırmasak olmaz mı :)
uykusuz1parol Ygmrozslv Sonda taktirmazsan olmaz idrar cikisini takip etmeleri gerekiyor zaten spinalden sonra takiyorlar rica edersen ki o zaman hicbir sey hissetmiyorsun
esengl_ Ygmrozslv spinal bel den altı uyuşması demek dmi. Bende salı seseryan olcam daha demedim nasıl istediğimi😀
Mislina1 Ygmrozslv sonda mecvur takılıyor kac saat ayaga kalkamıyorsun hıssızlık oluyor yurumeye basladn mı cıkartıyolar zaten sonda acıtan bısı degıl cok anlık acısı korkutlcak bısı degıl belden ıgneden cok korkuyordm ben onu hıc hıssetmedım yapıldıgını bıle amelıyattan sonra ılk yuruyus bıraz zor oldu sonra yurudukce daha iyi oldum gece kendım kalkıyordum bebegımı alıyordum
Ceylooo Ygmrozslv kesinlikle çok rahat ama benden bı tüyo sana odaya geldiğin an icebildigin kadar çok kahve iç o zmn baş ağrısı yapmaz
esengl_ Ygmrozslv inanirmisin hiç heycan yok birde ilk gebeliğim sanki on çocuk doğurdum😀😀😀 benden rahatı yok
0101sevo Salı günü benimde spinal sezaryanım var inanılmaz bir heyecan var geçmek bilmiyor şu 3 gün 😔