aleyna96 Kızlar gebelik boyunca tatlı tüketiminiz nasıl? Ben aşırı seviyorum çikolatayı ve tatlıyı kendimi zor frenliyorum günde 2 çikolata yediğim oluyor bazem
E_A1121 aleyna96 38+6 haftadayım baslarda yoktu ama suan otursam bir kavonoz çikolatayı kendim yerim galiba iki paket çikolata anca kesiyo yiyince🤔🤪deliler gibi çikolata aşeriyorum sürekli
minnie123 aleyna96 ben arada tüketiyorum ama az şekerli sütlü tatlı yapıyorum. Çikolataya düşkünlüğüm yoktur ama yesem bile abartmadan yiyorum ☺️
Buccu Bende yiyorum canım hep tatlı istiyor 27. Haftamdayım şeker testim falan normal çıktı. Birşey olacağını düşünmüyorum bebeğimde çok hareketli 🧿
aleyna96 Buccu şeker yüklemesini ne zaman yaptırdınız bende 27.haftamdayım ama daha yaptırmadım doktorum da söylemedi
Buccu aleyna96 gerek duymamış olabilir benim doktorum kararsız kaldı en sonunda yaptıralım dedi. Geçtiğimiz hafta çarşamba günü yaptırdım
Merve6521 Writebirds bilmiyorum ki canım doktoruna bağlı bence ama şüphe varsa belki yapıyorlardır burada bir postta daha önce yapan birini okumuştum
Isilhanim87 Yiyorum çikolata. Bazen pasta bazen ekler pasta. Akşam 6 yada 7 den sonra yememeye dikkat diyorum ama gündüz yiyorum.
Writebirds Merve6521 hımm anladım bakalım perşembe günü onu da sorucam doktora varsada erken den çıksın daha çok dikkat ederim en azından şimdide çok dikkat ediyorum sağlık amaçlı ama kafam rahat olsun diye