Seyda2434 https://imgyukle.com/i/HOz4SH Bugun 8. Haftamda miniğimin ilk kalp atısını duydum cok guzel bir duygu sizde durumlar nasıl kacıncı haftanız? 🥰
Mdnyldz Masallah sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz insallah. 20.haftamdayim ben 🤗 ilk kalp atışını 7+3te duymuştuk ve heycandan kalbim yerinden çıkacak gibiydi muazzam bi duygu😍
Seyda2434 Mdnyldz cok guzel bir duyguymuş ınsallah tum anne adayları bu sesi duyar :) sizde saglıkla kavusun insallah :)
Sibel081 5+2 bitti bu gün dua edin Allah bize de nasip etsin kalp atışını çok heyecan verici bir sürecmis 4 sene sonra tüp bebekle gelen miniğim ❤️