Matmazel_ Arkadaşlar 28 haftalığım sancım geldi nts de 2 gün hastanede yattım bel ağrım var dedim içime bi şüphe girdi meğer 2cm açılma olmuş :/ eğer içime şüphe düşmese doğum bile başlama ihtimali varmış napcam şimdi bilmiyorum
Msydn6 Matmazel_ bende 27 haftalık oldum cnm benimde çok bel ağrım var bi defa acile gitmiştim idrar yolu enfekyonu çıkmıştı antibiyotik fitil felan kullandım bitirdim ama şikayetlerim hala aynı🙄🤷🏻♀️ Özellikle sağ bacağıma giriyor böyle bıçak gibi saplanarak bazen oturup kalkarken yürürken oluyo çok canım yanıyo seninde mi o şekildeydi ?
Minikmucizembenim Matmazel_ geçmiş olsun zamanında gelsin bebiş insallh ben de 28 haftalıgım bebegı aşırı aşagıda hıssedyrm korkuyrm bı sey var dıye pazartesı gidicem kesın bazen de kasılma oluyor
Gtr Matmazel_ 2. Çocuğumda tam 28 haftalıkken aynı şikayetten gittim ciğer geliştirici yaptılar hap kullandım sonrada gelmek bilmedi canım sıkıntı yapma dua et sadece aylarca açıklıkla dolandım yürüyemezdim ağrıdan
Matmazel_ Msydn6 canım o ağrı magnezyum eksıkliğindende olabilir kullnıyomsn magnezyum,ya benımki bel ağrısı birde bebek kasıklarma baskı yapıyo snki
Matmazel_ Minikmucizembenim bende öyle hissediyorum birde karnım çok küçük valla insan ne düşüneceğini şaşırıyor
Msydn6 Matmazel_ ilk gebeliğimde 30 haftadan sonra vermişlerdi magzenyum bunda bilmiyorum vermediler yani 🤷🏻♀️ Bi sonraki kontrolde dile getiricem bakalım şuanlık sade soda falan içiyorum 😑
Eda-nur2580 Benim de 2. Gebeliğim 25 +5 deyim 5 gündür adet sancisi gibi sancim oluyodu bugün akşamdan beri şancı kesilmedi hiç çok korkuyorum hemen acile gidicem 1 saat daha geçmezse
Savciergoc Bende ilk hamileliğim de 27. Hafta da acile gittim nst de doğum sancısı çıktı tam bi ay hastanede serum yedim sonra eve cıktım 31 de ondan sonra sıkıntı olmadı 38 hsfta da doğdu oğlum bakalım şimdi de 26. Haftadayım inş aynı sıkıntıyı yaşamam
Nisanannesiii Matmazel_ bende aynı durumdayım Allah korktuğumuza uğratmasın vaktinde sağlıcakla alalım kucaklarımıza inşallah