metehaninannesiii 5+5 haftaligiz 6.hafta sayılıyor daha gitmedim canım şubattın 3 de randevumuz var hem kalp atışı hemde keseyi beraber görelim diye
yagmuregenur Ben 4+1 im biraz meraklı erkenden öğrenenlerdenim 😍 dün gittim doktora minicik keseyi gördük 2 şubatta bidaha gel kese büyümüşmğ bakalım dedi çok heyecanlı zamanlarmış😍