Tugceery Hanımlar ben ilk dogumumu normal yaptim simdi ikinciye 8 aylik gebeyim ilk dogumda gunum gecti suni ile dogum yaptim ve epizyotomi dikisim vardi kalcamin ustune oturamadim 40 kim cikana kadar bu sefer sezeryan olmak istiyorum tecrubelerinizi paylasirmisiniz sezeryanda kan kaybi daha mi cok olur
Havva Eğer elimde olsa normal yaparım. Mecburi sezaryen olacak bu da 3.hamileliğim tamam doğum esnasında ağrı hissetmiyorsun ama sonrasında ağrın oluyor 7kat dikiş olacak sonuç itibari ile her doğum zor canım. Allah yardımcımız olsun
Cutebaby Spiral sezaryen oldum, gayet iyi bir doğum oldu çok şükür, tavsiye ederim. Sadece doğum sonrası 2 ay kadar ağrılarım oldı
Doruktoprak Tabiki normal yapabilirken normali tercih ederim ama sizin ne hissettiğiniz önemli olan ben ilk doğumumu normal bekledim olmadı epidural spinal sezeryan oldum 6.5 yıl önce şimdi 10 gün sonra 2. Ye gireceğim nasipse inşallah hastanede sıkıntı yaşamadım hiç zaten ağrı kesici veriyolar evdede parol kullanıyosun benim tek sıkıntım dikişlerim ödem yaptı emzircem diye yanlış pozisyonda oturmaktan kan kaybı normale göre biraz fazla oluyormuş okudum kadarıyla