Kızlar selam. Daha çok çok yeni gebeliğim.8 haftalığım. Doktorun ilgisini çok beğendik. Sizler memnun musunuz? Kafamda bir soru işareti kalmiyor. Allah razı olsun. Muayene ücreti değişmiş sanırım. Pazartesi gideceğim. En son 280di. Kendi kliniğine gidiyorum ben. Var mı gidenler?