Ben Acıbadem’e gidiyorum doktorum hiç bişeyi yok gayet sağlıklı ama yine de git dedi bana.ben sağlıkçıyım başka hastalardan duydum kalbinde ışık görse doktor kalbinde ışık var dawn sendorumlu yada kalbi delik olabilir DİE gönderiyorlarmış çocuk doğuyor öyle bir durum yok .oyüzden gerek görmedim ben şahsen