Kızlarr 38+6 yım buugun kontrole gittim cunki kasılmalar sancılar cok artmıstı sancıdan yere çömeliordum ayakda duramıordm ve doktor oglumun dogum kanalına kafasını yerlestirdigini suyunun yarıya ındıgını 1 cm de acılmam oldunu söledi bugun yarın gelır dedi sancın artınca gel hemen dedi cok heycanlıyımmm eve geldım hemen evı temzldm kaldırdım ındırdım resmen evı yemegmı yaptm bırazdan dus alıcam sacımı yapıcam sızce ne zaman gelır korkuyorumda heycanlıyımda cok tuhaf duygular ıcındeyım şaka gibi gelıor hala lüffteeennn yorumlarınız ve dualarınızı beklıormmm 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻