Ben geçen sene nisan ayında doğum yaptım o zaman da covid vardı malum valla ben. Gerekli herşeyi koymuştum amaaa koymasymışım iyiymşş çünkü orda herşeyi veriyolar bebeğimzaten giydıryolar bezini pudrasını anneye ped günlük kilod zaten hastaneye kimseyi almıyorlar babayı bile o yüzden ziyartçnde olmuyor ben hastaneşn verdiği kıyaftlere durdum çıakrken gıyındım gittim artı çay da verıyorlar yemek zaten asitli suda verıyorlar süt yapar die öle cnm