MirzaHazal56 filura94 aynıyız benim karnım çok belirginleşti sizinde çıktı mi karnınız kızımda geç çıktı karnım şimdi oğlum olcak bayaga erken çıktı sanki
Ketenn Btm571 acılmam yok ne nişan nede şu geldi sadece 3 4 gündür bel ağrısı var o kadar canım 🤦♀️ gelmiyorlar ve artık endişe ediyorum ister istemez 🙄 sende durumlar nasıl canım ?
Gokceeeee-_ MerAz son 112 gün geçmek bilmiyor bir an önce kucağıma almak istiyorum bebeğimi hayırlısıyla doğururuz inşallahh ☺️
Gokceeeee-_ mervedaldaban Bu aralar çok sık nefes darlığı gibi şikayetlerim oluyor internetten araştırdım bebek baskı yaptığı için oluyormuş sizin oldu mu hiç
Cigdem_ckmz Btm571 yok canim hic bisey yok pazartesi gidecem bakayim ne diyir hic muayene olmadım daha acilma icin
Btm571 Ketenn bendede bel ağrısı ve kasık ağrısı var çok değil ama ne nişan ne su geldi ama 3 cm acilmam var p.tesi kontrol var bakalım insalalh gelir bu sefer