Yetgineslihan Arkadaşlar 16+3 haftalık hamileyim dün geceden beri bel ağrısı yaşıyorum. Tam bel boşluğumda. Yaşayan var mı sebebi nedir. Bebekte bir sıkıntı Olduğu anlamına gelir mi acaba. Biraz korktum da