Yagmur_mom bende 17 haftamda hissettim ilk gebeliğim ve ilk olanlar hissetmez diye burada çok okuyordum karnımda hareketlenme oluyordu sürekli gazdır diyordum sürekli sonra farkettim ki meyve suyu ictigimde çikolata yediğimde şiddetleniyo yani artış oluyor elimi koydum elime baya kuvvetli vurunca ilk panik oldum bu gaz olamaz eşim baktı aynı tepkiyi oda hissetdi kontrolüm vardı iki gün sonra doktoruma sordum erken degilmi bana diye dediği nadir de olsa bazı kadınlar hissediyor sizde onlardan birisiniz kalp atışını da çok erken duymuştuk doktor erken duyulmaz demişti bir baktı kalbi atiyodu 😆 kuzum benim çok hareketli doktorum diyor bu içerde horon tepiyor çok hareketli maşallah doktorum demeseydi gazdır o gaz diyip halen kendimi kandırmaya çalışırdım ama gazla arasında bayaa fark var bu çok başka bir şey resmen yediklerime tepki veriyor birkaç dakika sonra 😍