35funda 20 haftadayım akıntı sıkıntım oluyor. Bu durum korkutuyor ama araştırmalarım beyaz ve kokusuz olması normal dıyor yaşayan var mı 😣
hazal2131ds 35funda akıntının enfeksiyon olmaısnsan başka ne zararı varki öyle korkulacak kdr. Hep olan bişi ztn.
Eliiiiiiffff 35funda akıntı olması çok normal doktorum hamilelik sonuna kadar yaşayacağımı söyledi bende 22. Haftadayım