MehZey Nergizklcc hiç sıkma canını rahat ol bak bı örnek atayım sana 37. Haftamda ilk nst ve serum sonrası nst https://imgyukle.com/i/HO7h0b
Nergizklcc MehZey aaaa evet ilki gibi bizimkiside serumdan sonra ne kadar fark var arada maşallah inşallah bende sağ sağlim alırım kucağıma çok teşekkür ederim❤️🙏🏻
MehZey Nergizklcc bizim son 41. Haftanın nst su de böyle çıktı doktorda korkuttu bizi eşim evham yaptı hemen sezeryani kabul ettik doktor kalbi kaldırmaya bilir suniyi dedi
Nergizklcc MehZey bende normal mi değil mi diye sorduğumda bebeğin sancına nasıl tepki vereceği önemli dedi Tam net bişey demiyor ama şeker de çıkmıştı zaten sezeryan olacak büyük ihtimal :)
MehZey Nergizklcc hayırlısı olsun hakkınızda öyle yada böyle her doğumun zorluğu var ve bebekler bı şekilde cikicak yapacak bişey yok 😊