EymenAli21 Kızlar hamileyim 16.haftadayim tukuruk salgı sıkıntım var sürekli ağzımda tükürük oluyo bulantı oluyo sürekli geçmeyen bı durum sürekli sakizla dolaşıyorum sadece uyurken çıkarıyorum sakızı sizdede oluyomu?😟
EymenAli21 Ne çok sürekli yazmışım okadar zor bı durum ki bunu yaşayan tek benmiyim sizde yasadiysaniz neler yaptınız hormonsal bı durum olduğunu söyledi doktorum 😟
bebisini-bekliyor Bende 12+3 basından beri öyleyim cok kotu yapıyor beni ya surekli yutkununca da daha cok bulanıyor bide agzım surekli kirec gbi kötü bir tat var ne zaman gecer bunlar acaba 😔
EymenAli21 bebisini-bekliyor aynen canim bende yutkunamiyorum çok kötü bı durum ya sakizda buldum ancak çareyi doğuma kadar sürmez umarim
bebisini-bekliyor EymenAli21 umarım ya bende sevmediğim halde karanfil koyuyorum dilimin altına onu yutkunayım diye boş yutkununca daha kotu oluyor. Bakalım Baska cozum bulan cıkar umarım 😅
EymenAli21 bebisini-bekliyor inşallah sakizdan çenem ağrıdı artık ama mecbur kalıyorum yoksa lavaboya hiç durmadan Allah’tan dışarda maske var ağzımda yoksa dışarda da sakız çiğnemek en nefret ettiğim şeydir ama şuan mecbur kaldım😵😵