Bende yeni 9.haftaya girdim hamileligimi ogrendigimden beri bir açık kahverengi bı koyu kahve ara ara kırmızı ara ara pembe geliyor doktoruma sordum yerleşmeye calisiyor olabilir dedi ilişki yasak bol istirahat ve bol su iciyorum progestan günde 4aliyorum hapı içmeyi unutsam sanki hemen kanama oluyor biz bu hapa bagimlimi yasiycaz düşük tehlikesini atlatana kadar acaba🤔