Hifaberra Yarın itibariyle 40+0 olacağız. Tık yok Her gün egzersiz merdiven inip çıkma yapıyorum hurma yiyorum bitki çayları içiyorum. İlk kızımda 42. Hafta da doğmuştu Beklemekte yorucu iyice ağırlaştım Sizler de durum ne kızlar
Nazan02 Hifaberra ben sımdıden bitmiş durumdayım 38 haftalık gebeyim belim iki büklüm asla doğrulamıyorum Allah yardımcınız olsun
Hifaberra Nazan02 Amin hepimizin inşaallah 🤲 Sırt ağrılarından uyuyamıyorum sonra düşünüyorum Allah böyle bir nimet vermiş şükret diyorum kendime. Az kaldı inşaallah
Nazan02 Hifaberra tabi tabi Allaha hamd olsun hele ben yıllardır bu anı beklıyorum 8 yıllık evlıyım olmuyordu cocugjmuz hamd olsun tedavıyle gebe kaldımm. Saglıkla kucagıma almak ıstiyorum yatıp kalkıp dua edyorum rabbıme