Kızlar selamlar
32+2’deyiz ve son 3 gündür hareketlerinde bi azalma hissediyorum. 3 gün öncesine kadar karnım dalgalanırdı, sert tekmeler atardı falan 3 gündür sadece kasıklarım ağrıyor, karnımda pıtır pıtır bi şeyler oluyor rahmime baskı yapıyor falan bi değişik yani anlamış değilim. Dr. 3 hafta sonrasına kontrol günü verdi ama sizce acil bi durum olabilir mi yazsam mı doktora?
Önce sizden fikir almak istedim