Mervekaynak kendi kliniği daha uygun ama bence gidecekseniz erken saate alın benim akşam 5 deydi randevum benden önceki hasta baya durdu onu beklerken sıra oluştu ve bana detaylı bakmadı gibi geldi yüzünü göremedik mesela yüzünü göstermiyor nazlı annesi diyip geçiştirdi ben bu kadar kısa mı sürüyor dedim bir sıkıntı yok o yüzden kısa sürdü dedi o yüzden akşam saatine kalmayın genelde yorumları iyi ama ben pek memnun kalmadım kendi doktorumun odasında aylık kontrolde bile 10 dakika duruyorum detaylının konuşma dahil 20-25 dakika sürmesi bana garip geldi açıkçası