Didem34 valla bende korkuyorum normal doğum cesaret ister biraz benim regl dönemlerim çok zor geçiyordu dayanamıyordum ona bile😂 saatlerce sancı çekebilirim suni verirler delirebilirim hemen açılmaz diye en iyisi yarım saatte sezaryen olayım sonrasında dikiş ağrısı çekiyim dedim canım hakkımızda hayırlısı 😇