Benim doktorum , prilam yazdı bende öğür öğür duramıyordum çok şükür iyiyim , Türk Kızılay sodası 1 litreye kadar içebilirsin dedi hem mideyi rahatlatır hem yanma olmaz demişti bide çubuk kraker ye mutlaka oda çok iyi geliyor , umarım yardımcı olabilmişimdir