N27 Kis ameliyatı oldum ameliyatım sezeryan şeklinde oldu evlenmeden 2 yıl önce şu an 8.aydayız ameliyat yerimde ağrılar oluştu normal doğum yapabilirmiyim bilgisi olan varmı