Bahar46 İyi akşamlar arkadaşlar ben bir haftadır progeston kullanıyorum 15+5 şuan düşük tehlikem vardı kahverengi akıntı 3 gündür geçmişti şuan sarı akıntı oluyor koyu sarı idrar yolu enfeksiyonu da vardı acaba korkmalıymışım ?