243224 1BabyAndMom kesinlikle doktordan doktora degisiyo ama benim biraz kanamalı oldu için bask adoktorlrada gittim oldu am hep aynı haftalar söylendi haftasiyl uyumlu benim son adetim 8 ekimdi ve şuan 15+3 olduk ve günü gününe uyumlu 🤗🤗
Anne_olmakk 243224 inşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🥰 çok teşekkür ederim o zaman 4+6 günlük diyorum 🙏🏻 Birde size birsey sorabilir miyim kabızlık sorunu yaşadınız mı yaşadıysanız neler yaptınız☹️
243224 Anne_olmakk çok yaşadım sabahlara kdat evin içinde yürüdüm kivrandim ben sabahları aç karnına kayısı suyu içerek buldun bana çok iyi geldi ins sanada iyi gelir ama sakın ıkınma ilk aylar bebeğin tutunması için çok önemli çok dikkat et
Anne_olmakk 243224 ister istemez ıkınma oluyor çok korkuyorum hergün kaç tane kayısı yiyorum sayısı belli değil ama asla geçmiyor bu sorun kafama çok takılıyor 😞 kayısıyı suda kaynatıp mı içtiniz
243224 Anne_olmakk bende kayısı yedim fayda etmedi hazır suyunu aldım içtik ama kaynatipda icebilirsin