Nisa Hastanesi Fatma Ersan’i öneririm. Kendisi ailemizin doktoru ve hepimiz cok memnunuz. Cok guler yuzlu, ilgili, her konuda cok yardimci oluyor. Muayene ucreti yeni yil itibariyle 150 TL oldu, normal dogum 2 binden 2200 TL, sezeryan da 3250 den 3600 TL oldu. Dogum hafta sonuna geliyorsa ve doktorunuzun gelmesini istiyorsaniz 500 TL ek ücreti var.