Alperefet kızlar granül sabun aldım kullanmadan sıcak suda açın yazıyor macun gibi oldu erimiyor nasıl kullanılıyor bu çözemedim 🤨
Mustafa8gulsah Alperefet ben direk çamaşırlarla birlikte içeri koyuyorum,deterjan gözüne koyarsan makineyi tıkarmış diye duydum
555816 Alperefet ben öyle yapmadım ya makinananın içine çamaşırların üzerine arasına attım çokta güzel yıkadı mis gibi de kokuyor
Gizmolata Alperefet benimkinde öyle yazmıyor duru granülde, makinenizin deterjan bölümüne koyun diyor sadece ben yıllardır böyle kullanıyorum🥰
Minitontik Alperefet ben geçen hafta direk toz deterjan gibi kullandım ilk kullanımımdı. Makineyi tıkadı banyo göl oldu🤢 Dün yine denedim. Bu defa bi çay bardağı suda çözdürdüm . Öyle kullandım tıkamadı.
Bsvm Ben soguk suda acip suyunu deterjan gozune kalan tortusunuda temiz ince renksiz bir corapla camasirlarin arasina koyup yikadim Hep yumusacik oluyor ama biraz ugrastiyor tabi