Esramzk benim doğumdan bile daha fazla korktuğum bir şey. Onu bi aşarsam tutmayın beni 🥺 çünkü ablamın hamilelik döneminde çok canı yanmış bu çatıda. Normal isterken sezeryana karar verdi muayene sonrası o derece. Onun acı eşiği 10 sa benim 5. Ben nasıl dayanırım nasıl olur diye çok korkuyorum 🙄 belki doktorunun eli ağırdı ondan olmuştur diye teselli ediyom kendimi 🙏🏿