pink_dream25 Avakadonu sade tadı çok kötü geliyo ve midemi bulandırıyo nelerle karıştırarak yiyyorsunuz ?
ratatosk pink_dream25 sarımsak limon tuz zeytinyağı karabiber iyice karıştırıp krem kıvamına getirip ekmeğe sürüyorum
mercimeginanne pink_dream25 iyice ezip yağ, sarımsak, tuz, limon sıkıyorum öyle yiyoruz :) zeytinyağ ve sıvıyağdan az ekliyorum. Tek zeytinyağı ile yapınca beğenyorum. Bazen onu da koymuyorum direk sıvıyağ ile yapıyorum
Gly_87 pink_dream25 sabah kahvaltida yemek icin bi kaseye ezip icine bi cimdik tuz ve krem peynir ekleyin karistirin enfes bi sey oluyor 😋
asyahumam pink_dream25 yiyemiyorum ballı yoğurtlu her sekilde denedim çok kötüydü mundar oldu 10 lira verdik çürüdü gitti bir daha yemedim 😂
_hira_ pink_dream25 1 salatalık 1 domates minik küpler halinde doğruyorum . Avokadoyu püre haline getiriyorum . 1 diş sarımsak ezip içine atıyorum . Az limon az zeytinyağ. Hepsini karıştırıyorum . Salata şeklinde yiyorum . Başka türlü yiyemiyorum 🙈
Malidlgz pink_dream25 valla ben avakoduya bal döküp yiyorum nefis valla hemde ekmeğe sürüp yiyorum dene asla pişman olmazsın tadı çok güzel oluyor 😂
Melisaaa16 pink_dream25 zeytinyağı,tuz,limon çatalla iyice ezip püre haline getirerek yiyorum, tavsiye ederim🙂
didemturn pink_dream25 süzme peynir veya lor, çok çok az limon kabuğu rendesi, limon suyu, karabiber, zeytinyağı, tuz ve pulbiber.. Bunu denersen asla kötü bir tat almazsın :)