Merhaba kızlar kafamı karıştıran bir durum var.. 18+5 olduk bugun.. doktor kontrolümüz vardı 240gr 22cm boyu oldugunu söyledi bebeğim 1 hafta önden gittiğini söyledi internetten şöyle bir araştırdımda bilemedim normalmi böyle olması yada banamı öyle geldi sanki boyuyla alakalı haftaya göre yanlışmıs gibi🙄 siz ne diyorsunuz normalmi??