bernakoc06 Kızlar bebegı 2 veya 3 hafta önden gidip İri bebek olarak takıp edılıp kacıncı haftalarda dogum oldu? Ilerıde gtmesı dogumunu etkıleyen oldumu?
060631 bernakoc06 Dr. Kağan Kocatepe’yi çok severek takip ettiğim bir doktor, izlemenizi öneririm, açıklamış. Doğumu etkilemez, denk gelebilir daha erken doğabilir ama bu tesadüfi olur. Gelişimi önde diye değil.
KubosM bernakoc06 Pazartesi günü doktorumun kilosuna ve çatıma yeniden bakacak ona göre karar verecek canım. Çatım aslında müsait ama bebeğim iri olduğu için riskede atmak istemiyor doktorum
bebissveannesi bernakoc06 benim bebeğimde üç hafta önde gidiyordu ama hiç bir sıkıntı yoktu 38. Haftada doğum yaptım eğer boynuna kordonu dolamamış olsaydı daha da bekleyecektik
Melekanne98 bernakoc06 tam 4 hafta önden gidiyorduk 38+2deyim hala öyle. Ultrasonda 4 Kilo ve üzeri çıkıyor. Ama doktor yaniltir diyor. Ona rağmen normal doğum riskli olur diyor. Bende karar veremedim daha doğum şeklime ben tamam dersem bu pazartesi sezaryAn olacam. Hakkımızda hayırlısı valla. Özel mi devlet mi sizin ki
Anmother Bana aynısı dedi şerkerden şüpheleniyorum dedi ne şekerim çıktı ne bebek iyi oldu yanılma payları oluyor çok dert ettim diyet yaptım zayıf olamama rağmen sıf bebek çok iri olur normal yapamam diye ama son anda safran asidim çok yüksek çıktı zorunlu sezeryan oldum