Fatma56 dikkat etmek gerekiyor tabii ki ama kafaya takıp sıkıntıyada girmemek lazım..normalde şekeri olmayan insanlarda bile gebelikte şekerler yükseliyorken bizde yükselmemesi,dengesinin bozulmaması mümkün değil..Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin