Kızlar 27. Haftadayım bebeğim çok hareketli özellikle acıktığım zaman yemek yiyene kadar kıpır kıpır şekerli bişey yesem tepki veriyor elimizi koyup konuşmamıza falan ilk hareketlerini hissettiğimden beri tepki veriyor dün biraz evi süpürdüm zaten sabah kalkınca da hareketi azdı temizlikten sonra da belim falan agrıdı dedim ondan ama bugün de öyle hareketi var da az az bide ilk hamileliğim psikolojim bozuldu heralde sanki diyorum kordonu mu doladı acaba kendine bişey mi oldu panik atak gibi de değil ama aklım hep onda daha önce 2 düşük 1 kürtaj oldu bizim için çok kıymetli ben o yüzden mi böyle düşünüyorum acaba eşime de belli etmek istemiyorum paylaşmasam biriyle patlıycam stres yapmıyor gibi gözüküyorum içim içimi yiyor normalde düzenli olması lazım mı hareketlerinin sizler nasılsınız benim gibi evham yapan var mı 😔