Yine bir yemek konusu ıle gelmek ıstedım😂 27 haftalık hamıleyım bu ıkıncı cıger yıyısım annemler temızledı ben pişirdim bi tabak kadar da yedım ama herkes nasl yedın nıye yedın leke olur vs dedi böyle seylere pek inanmam ama kendimi kötü hissettım bde sofrada gözüm kaşınmıstı korktum bebeğimde leke olursa vicdan azabı cekerım sizler yedınızmı anneler ? Bebeğinde doğum lekesi olan varmı?