Busraiscimen Merhaba bugün gece saat 3 30 gibi nisanim geldi ama sanci faln yok sadece alt tarafımda çok kötü ağrı var ne yapmaliyim doğum ne zaman olur hastaneye gitmeli miyim
Bozslanomur Busraiscimen olsun belki açılman vardır ona göre yatırırlar belki kanala girmiştir sezeryan derler cnm ihmal etme git nolck bebekten önemli mi git cnm inş iyidir zamanında gelir ama tedbir senden takdir Allahtan